Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 19 d?abril 2024.

ELECCIONS SINDICALS 2022

Campanya electoral del 14 al 29 de novembre i que conclourà amb les votacions el proper dijous 1 de desembre de 13-18h...informa't, participa i vota!

09/11/2022.

URL | Código para insertar

Consulta el balanç dels darrers quatre anys i els programes electorals complets per cossos docents:

- Infantil i Primària

- Secundària i Batxillerat

- Educació Especial

- FP

- EOI

- Ensenyaments Artístics

- Persones Adultes

En els propers dies podràs consultar les candidatures definitives a la web de la Conselleria, accedint a l'enllaç de l'illa corresponent.

Dia de les votacions: 1 de desembre  a la mesa electoral on estàs censat (podeu consultar-ho al GESTIB)

Horari de les votacions: de 13h a 18h

Si vols exercir el dret de votar per correu consulta les instruccions publicades per la Conselleria.

• La sol·licitud s'ha d'emplenar i lliurar en una oficina de correus, amb el teu DNI original, presentat en un sobre obert per a ser certificat.
    • El termini per sol·licitar-ho és fins el 23 de novembre.

El nombre de representants a triar per Junta de Personal és la següent:

• Junta de Personal d'Eivissa-Formentera: 25 representants.
    • Junta de Personal de Mallorca: 41 representants.
    • Junta de Personal de Menorca: 23 representants.

Finalment, dir que des de CCOO volem agrair-vos a totes i cadascuna de les persones que, sent afiliades o no, heu dipositat en qualsevol moment la vostra confiança en nosaltres per traslladar-nos les vostres consultes i aportacions. L'equip de persones que atenem els teus missatges, les teves crides, visitem els centres i et representem en les taules de negociació, no estem contractades pel sindicat sinó que depenem de la teva participació i el teu vot en les eleccions. El nombre de vots determina el nombre de persones i hores que ens corresponen com a sindicat per a poder continuar exercint la nostra labor i poder atendre't i fer seguiment si necessites assessorament en algun moment.

Per això, et recordem la importància que participis en aquestes eleccions i agrair-te que confiïs en nosaltres/as per a representar-te, informar-te i assessorar-te.

Us demanem que sigueu altaveu de les reivindicacions, el vostre suport és la nostra força. Per a continuar fent-ho, i poder augmentar el nostre poder de negociació demanem la teva col·laboració i el teu vot per a la nostra Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears.