Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 25 d?abril 2024.

Cursos amb reconeixement del INTEF, vàlids per a sexennis i oposicions

Elaboració i programació d'unitats didactiques d'FP, La Llei de Protecció de Dades en l'ambit educatiu, Prevenció d'accidents i primers auxilis en els centres educatius, Cursos per a les PLACES DE DOCENTS I ASSESSORS EN L'EXTERIOR, Idiomes i altres.

23/02/2022.
    Cartell 2

Existeix un contingent del 15% per al personal que no està en actiu i que compti amb la titulació acreditada.

Elaboració i programació d'unitats didactiques d'FP

30hores, de l'1 de març al 31 de març de 2022

La Llei de Protecció de Dades en l'ambit educatiu

30hores, de l'1 de març a l'1 d'abril de 2022

Prevenció d'accidents i primers auxilis en els centres educatius

30hores, de l'1 de març al 31 de març de 2022

Clica aquí per veure tota la informació...

"Gamificación y gestión de recursos digitales." 60 h, del 21 de març al 9 de maig de 2022. Inscripcions fins al 16 de març.

"Técnicas para desarrollar la lectura y escritura creativa en el aula". 40 h, del 28 de març al 30 d'abril de 2022. Inscripcions fins al 23 de març.

"Mindfulness en el ámbito educativo". 60 h, de l'1 d'abril al 22 de maig de 2022. Inscripcions fins al 25 de març.

"Terapia vocal". 60 h, de l'1 d'abril al 22 de maig de 2022. Inscripcions fins al 25 de març.

Per veure informació més detallada d'aquests quatre cursos, clicar en "Descripció cartell 2".

Més informació i inscripcions en els documents adjunts i en https://fe.ccoo.es/Formacion i en https://campus.fe.ccoo.es/

CURSOS PER A LES PLACES DE DOCENTS I ASSESSORS EN L'EXTERIOR

La acción educativa de España en el exterior. Programas, paises y legislación. Nivel avanzado. Dates de realització del 4 al 6 de març.

Asesores en el exterior: buenas prácticas y claves. Dates de realització de l'11 al 13 de març. Inscripció fins el 9 de març. 90€/120€.

Profesores visitantes en EEUU, Canadá, Emiratos Árabes e Irlanda: preparación para acceder al programa. 20 hores. Dates de realització de l'1 al 3 d'abril. Inscripció fins el 25 de març. 40€/70€. Més informació, aquí.

CURSOS EN CONVENI AMB UNIVERSITATS PÚBLIQUES.

Dirigits al personal vinculat a l'ensenyament en actiu i en situació de desocupació. Es pot participar des de qualsevol Comunitat Autónoma.la certificació és vàlida per a sexennis i oposicions.

Cursos en conveni amb la Universitat de Cadis.

Cursos en conveni amb la Universitat de Cartagena.

Cursos en conveni amb la Universitat de Burgos.

CURSOS D'IDIOMES

Cursos d'Anglès en línia des de nivell principiant a l'avançat. 70% de descompte en la matrícula per a persones afiliades i familiars fins a primer grau. Beques gratuïtes per a fills/as que estiguin cursant primària i ESO.En col·laboració amb CCOO, Wellington posa a la teva disposició una plataforma d'última generació amb la qual podràs estudiar anglès de manera interactiva, en qualsevol moment i en qualsevol lloc. Gramàtica, fonètica i múltiples exercicis multimèdia amb els quals es pot aprendre anglès des de zero o perfeccionar-ho fins a nivell avançat.

Curs d'Anglès amb certificació en nivell d'anglès habilitant.