Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 3 de juliol 2024.

ENSENYAMENT PRIVAT

Reunió del 8 de maig

XII CONVENI COL·LECTIU DE CENTRES D'ENSENYAMEN TPRIVAT REGLAT SENSE CAP NIVELL CONCERTAT O SUBVENCIONAT

10/05/2024.

Aquest matí s'ha celebrat una nova reunió de la Mesa Negociadora del Conveni Col·lectiu. En aquesta ocasió les organitzacions patronals havien de respondre a l'extensa exposició que vam fer en la reunió anterior sobre les nostres propostes de millora de les condicions de treball en matèria de jornada, vacances i increments salarials.

La resposta a les nostres demandes ha estat, una vegada més, molt decebedora. En efecte, han vingut a dir-nos que no assumiran cap de les nostres propostes de millora en jornada o vacances, limitant-se a proposar que el text del conveni segueixi com està, amb l'única excepció d'aplicar les obligades adaptacions a les noves legislacions en matèria de permisos, excedències o reducció de la jornada detreball per cura de familiar.

Això implica que, a més de no acceptar millores en jornada o vacances, tampoc estan disposats a acceptar modificacions en els altres apartats del conveni, sense si més no conèixer encara quins seran les nostres demandes.

D'altra banda, s'han mantingut en la seva proposta original de revisions salarials, però matisant ara que la pujada per a 2024 s'aplicarà únicament des del dia de la signatura de l'acord per al nou conveni, sense possibilitat d'aplicar cap mena de retroactivitat.

Proposen: un 2,75% per a 2024, des de la signatura del conveni, un2,75% per a 2025 i un 2% per a 2026.

Clica aquí o en el document per veure tota la informació...