Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 27 d?abril 2024.

MENORS

Des de la FECCOO s'inicia la negociació del V CONVENI COL·LECTIU DE MENORS amb diversos OBJECTIUS fonamentals.

26/02/2024.

Des de la FECCOO s'inicia la negociació del V CONVENI COL·LECTIU DE MENORS amb diversos OBJECTIUS Fonamentals:

Recuperació de la pèrdua del poder adquisitiu motivada pels coneguts i inesperats increments de l'IPC esdevinguts des de 2021, fent especial èmfasi en els col·lectius que més han patit aquesta pèrdua.Continuació del procés d'homologació de les dues taules salarials existents, objectiu aquest defensat per la FECCOO des de la negociació del primer conveni col·lectiu i sostenint el principi solidari i sindical de: la mateixa feina, igual salari.

Introducció d'una clàusula de revisió salarial de l'IPC a partir del 2024 fins el moment de la propera negociació del conveni perquè si l'IPC real superàs els increments pactats, es tingui en compte aquest IPC resultant des de l'any 2024 fins a l'any en què es negociïn les següents taules.

Més informació al document

Consulta els objectius i propostes de CCOO a la negociació del V CONVENI COL·LECTIU ESTATAL DE REFORMA JUVENIL I PROTECCIÓ DE MENORS clicant aquí...