Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 6 de maig 2024.

DIVERSITAT FUNCIONAL

CCOO registra sol·licitud de mediació en el Servei interconfederal de Mediació i Arbitratge (AVENC) després de l'última Mesa Negociadora

XVI CONVENI COL·LECTIU DE CENTRES I SERVEIS D'ATENCIÓ A PERSONES AMB DISCAPACITAT

07/07/2023.

L'última reunió, celebrada el 28 de juny, va posar de manifest el nul interès de les organitzacions patronals a avançar en el procés de negociació en plantejar, després de més de dos anys i una vintena de reunions, una nova dinàmica de treball de la Mesa Negociadora per a, segons elles, poder progressar.

El problema no radica tant en la metodologia de treball com en la falta de voluntat d'arribar a acords. Si la reacció a totes les propostes que realitzem sempre és negativa i de rebuig, quin sentit té ara realitzar aquest plantejament? Quin sentit té afirmar que volen avançar i arribar a acords si ni tan sols es molesten a presentar propostes? La resposta és molt senzilla: pretenen allargar la negociació amb l'única intenció de rescabalar-se del bany de realitat que els va suposar la sentència de l'Audiència Nacional respecte a l'article 32.

La resposta de CCOO no es va fer esperar i, res més finalitzar la reunió, vàrem registrar una sol·licitud de mediació per la falta d'avanços significatius en la negociació, en espera que la intervenció d'un tercer pugui posar les bases per a solucionar la demora patronal.

Clica en el document per llegir tota la informació...