Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 26 d?abril 2024.

Formació en línia gratuïta per a professorat: la LOMLOE, del context a la programació d'aula

• Dirigit a docents d'ESO i de Batxillerat
  • Dimecres 23 de novembre, de 17.00 a 20.00 hores

S'aprofundirà en el sentit de la nova Llei i aquells elements nous que aporta, especialment els referits al context, el currículum, les condicions per a l'avaluació, promoció i titulació de l'alumnat d'ESO i de Batxillerat, i a l'elaboració de les programacions didàctiques. Així mateix, es detallaran aquells aspectes de la *LOMLOE que tenen una incidència en el dia a dia de l'aula (idees, conceptes, definicions, etc.) i s'explicarà com afrontar els temes relacionats amb la programació, l'avaluació, etc. Inscriu-te aquí i reserva la teva plaça.

16/11/2022.
LA LOMLOE: Del contexto a la programación de aula

Inscriu-te ja: https://forms.gle/pEVMRni894wf4sK76

Programa

17.00 - 17.40. El context de la LOMLOE. El nostre sistema educatiu com a “anomalia”. La necessitat del canvi proposat? Alonso Gutiérrez

17.40 - 17.45. Descans.

17.45 - 18.25. Les novetats referides al currículum, l'avaluació, la promoció i la titulació (en ESO i Batxillerat). Juan Sánchez

18.25 - 18.30. Descans.

18.30 - 19.10. Programar en la LOMLOE: currículum, programació i avaluació. Roberto González

19.10 - 20.00. Debats i Preguntes.

Aclariment: Formació ofertada des de CCOO estatal sense homologar, per tant no concedeix crèdits per cap tipus de mèrit (interins / oposicions...)