Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 26 d?abril 2024.

ANYS DE LLUITA I #OrgullDeSer EN EL TREBALL

1976- 2022 ... perqué foren, som; perqué som, seran

21/06/2022.

A CCOO, com a sindicat de classe i agent d'igualtat, portem anys treballant pels drets socials i laborals de les persones LGTBI+ i en contra de qualsevol discriminació per raó d'orientació sexual o identitat o expressió de genere. Anys barallant per erradicar la violencia i l'assetjament. Per garantir el respecte a la dignitat de les persones i la seva diversitat. Per la salvaguarda, en definitiva, dels drets humans.

COO hem estat, som i serem punta de llança del sindicalisme LGTBI+. I som conscients de la importancia de subratllar aquest compromís, especialment en aquest moment en el qual els discursos d'odi campen a plaer i prenen als nostres carrers, en els nostres barris, en els nostres centres de treball.

Som conscients i ens enorgullim dels avanços dels últims anys, de la nostra contribució a aquests, pero també sabem que hem d'estar en guardia davant el risc de reculades. Davant una ultradreta que, per desgracia, ja esta en les institucions, i que ha fet de les persones LGTBI+ i de la diversitat un dels seus objectius. Ni una passa enrere!

Clica aquí o en el document per a veure el manifest...

A CCOO, al treball sense armaris!