Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 19 d?abril 2024.

MSE sobre l'organització i funcionament dels equips d’atenció primerenca de les Illes Balears dependents de la Conselleria d’Educació i Formació Professional

    Resum de la MSE del 26/05/22

    27/05/2022.

    S’ha començat la reunió explicant que l’elaboració d’aquest ordre té la finalitat de:

    • Crear una línea pedagògia unificada, ja que fins el moment cada equip feia una feina més individualitzada. Per aquesta raó, es varen recopilar i inclús està publicat a la web, les diferents experiències i activitats educatives que s’han dut a terme fins al moment.
    • Intentar formar part, i no ser un equip extern, a les escoletes. Acompanyant tant als infants, a les educadores, equips directius, com a les famílies. Evidentment es prioritza la feina d’avaluació psicopedagògica, però destacant també tota la feina d’assessorament als professionals implicats i a les famílies. 
    • Organitzar de forma efectiva tota la xarxa de serveis externs i els recursos materials disponibles.

    El model pedagògic dels Equips d’Atenció Primerenca de les Illes Balears, s’organitza en tres blocs:

    • Bloc A: Educació infantil inclusiva. La nova normativa i la feina d’aquests equips va dirigida cap a la inclusió.
    • Bloc B: Atenció primerenca i famílies.
    • Bloc C: Organització i funcionament de l’EAP.

    S’ha publicat també a la web, tota l’oferta formativa, per una banda dirigida als professionals de l’EAP (formació específica -avaluació psicopedagògica, conversió dels centres en inclusius, acompanyament a famílies, anàlisis i avaluació de casos-, professionals novells…), com a les educadores i equips directius.

    Clica aquí o en el document per veure tot el resum i les nostres reivindicacions...

    Documentació associada
    Documentació associada