Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 11 de maig 2024.

II Conveni col·lectiu autonòmic de reforma juvenil i protecció de menors de les Illes Balears

21/03/2022.
    negociació nou conveni menors

La negociació del nou conveni continua avançant i des de FECCOO-IB us explicam les últimes novetats.

La negociació del conveni autonòmic ha inclòs una part important de les demandes que des de FECCOO-IB plantegem en la nostra plataforma reivindicativa el maig de 2021. Avanços per descomptat, però que no aconsegueixen totes les nostres demandes respecte a millora de salaris, conciliació de la vida familiar/personal i estabilitat en els equips de treball, que són les principals preocupacions dels nostres delegats/es.

Per al nou conveni ja s'han inclòs les modificacions i millores recollides en el conveni estatal publicat el març de 2021, a més de les mesures d'estabilització en l'ocupació que ha suposat la recent reforma laboral.

Respecte a les propostes realitzades per FECCOO-IB destaquem com a avanços:

• Millora dels complements de festivitat i nocturnitat. Passen del 10% al 15% del salari bàsic.

• Reforçar les competències de la representació legal dels treballadors/es com a major garantia en el compliment.

Clica aquí per veure el document i llegir tota la informació...