Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 25 d?abril 2024.

XVI Conveni Col·lectiu de Centres i Serveis d'Atenció a Persones amb Discapacitat

El 8 de març es va celebrar una nova reunió de la Mesa Negociadora en la qual les patronals AEDIS i FEACEM han presentat la seva proposta retributiva i han acceptat les millores socials que veuràs a la notícia.

11/03/2022.

El 8 de març es va celebrar una nova reunió de la Mesa Negociadora en la qual, després d'un intercanvi de valoracions sobre les propostes presentades per les organitzacions sindicals, les patronals AEDIS i FEACEM han presentat la seva proposta retributiva –que han qualificat de definitiva– i han acceptat, de la bateria de millores socials plantejades per les organitzacions sindicals, les que es detallen més abaix.

Des de CCOO s'ha seguit (i seguirem) reivindicant la necessitat d'establir un N3, d'implementar la jubilació parcial i de millorar la proposta retributiva. No donem per tancada la negociació, ja que encara hi ha marge per a millorar alguns aspectes i perfilar algunes de les propostes acceptades, i perquè encara han de tractar-se qüestions que no es van abordar (classificació professional, article 29.2, taules de col·legis educatius…).

Proposta conjunta d'AEDIS Y FEACEM

PROPOSTA RETRIBUTIVA

Els increments sobre el salari base a distribuir entre els pròxims tres anys (2022, 2023 i 2024) seran:

G+M - 6,8%

Grau - 6,8%

Tècnic Superior - 6,8%

Tècnic - 8%

Aux. Tècnic* - 8%

Operari - 10%

* Se li complementarà amb entre 15€ i 18€ fins que aconsegueixi el N1

Clica aquí per veure totes les propostes...