Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 25 d?abril 2024.

8 de març: Dia internacional de la dona

Amb les dones treballadores, amb dret a la IGUALTAT EFECTIVA

23/02/2022.

Les Confederacions Sindicals de COMISSIONS OBRERES i l'UNIÓ GENERAL DETREBALLADORS i TRABALLADORES, de cara a la celebració del 8 DE MARÇ, DIA INTERNACIONAL DE LA DONA, MANIFESTAM que la lluita pels drets de les dones i per la igualtat plena i efectiva entre dones i homes vertebren la nostra actuació sindical, en coherència amb els nostres valors fundacionals, de manera especial en l'àmbit laboral, escenari principal del nostre treball sindical.

UGT i CCOO complim amb el nostre compromís amb l'eliminació de qualsevol forma de discriminació i violència cap a les dones, en el dia a dia de nostra actuació en empreses i centres de treball, en la interlocució institucional, en el diàleg social, i en la societat, al costat de les organitzacions feministes, els moviments socials i el conjunt de la ciutadania organitzada, i en l'àmbit internacional, amb les confederacions sindicals europea i mundial. En tots aquests escenaris fomentem la unió i establim aliances estratègiques, sumant per a aconseguir un món solidari i sostenible, més just, inclusiu i en el qual la plena igualtat entre dones i homes sigui, finalment, un dret garantit i una realitat constatable.

Clica aquí per llegir tot el manifest...