Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 27 d?abril 2024.

1 de cada 10 nins i nines sofreixen explotació. Per això, en el Dia Mundial #ContraElTrabajoInfantil, que es commemora cada 12 de juny, la FECCOO exigeix erradicar el treball forçós i el treball infantil en totes les seves formes. Uneix-te tu també i vaig donar sí a l'educació i la vida.

11/06/2021.

URL | Código para insertar

Amb motiu de la celebració el 12 de Juny del Dia Mundial contra el treball infantil i sabent que 2021 és l'Any Internacional per a l'Eliminació del Treball Infantil, l'Oficina de l'OIT per a Espanya, UNICEF Espanya i el Grup Infància i Cooperació de la Coordinadora d'Organitzacions per al Desenvolupament i la Plataforma d'Infància, organitza un acte a casa Amèrica el divendres 11 de juny, d'11.30 a 14.00 hores, en el qual es presentaran les noves estimacions mundials sobre la realitat del treball infantil i es posarà de rellevància el rol de la cooperació espanyola en els esforços per l'eliminació del treball infantil. Es pot seguir l'esdeveniment en format virtual.