Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 28 de març 2024.

Formació Estatal

Cursos on-line

16/04/2021.
    CURSOS ONLINE MAYO 2021

Oferta de Cursos On line 2021, de la Federació d'Ensenyament Estatal:

EXCEL Y SU APLICACIÓN PRÁCTICA, objectius:

• Dominar els conceptes bàsics sobre fulls de càlcul.
    • Donar format a les fullesTreballar amb fórmules i funcions bàsiques.
    • Crear gràfics i modificar els seus formats.Comprendre la utilitat dels fulls de càlcul de google.

INTELIGENCIAS MÚLTIPLES, objectius:

• Conèixer els conceptes bàsics de la teoria de les intel·ligències múltiples.
    • Comprendre els diferents tipus d'intel·ligència i la variabilitat de la capacitat cognitiva humana.
    • Comprendre la intel·ligència humana com un concepte dinàmic que va més enllà d'un mer factor únic i estàtic.
    • Desenvolupar una visió de la capacitat cognitiva humana, com una capacitat global, que integra diferents capacitats.
    • Saber aplicar la teoria de les intel·ligències múltiples a l'aula.
    • Conèixer i desenvolupar estratègies per a aplicar la teoria de les intel·ligències múltiples a l'aula.
    • Saber aplicar la teoria de les intel·ligències múltiples a l'aula per a atendre les diferents capacitats de l'alumnat.
    • Comprendre la importància d'aplicar la teoria de les intel·ligències múltiples en l'educació dels nis i nines.
    • Ser conscients de la variabilitat de la capacitat cognitiva humana i respondre amb respecte i responsabilitat a aquesta.

La teoria de les intel·ligències múltiples ha suposat una revolució en el món de l'educació, transformant el procés i convertint les aules en espais dinàmics on cada nen i cada nena pot desenvolupar les seves habilitats i destreses. Són molts els autors i corrents que s'han dedicat a l'estudi de la intel·ligència, i el concepte sempre ha estat objecte de controvèrsia. En aquest context de controvèrsia i falta d'acord, apareix la teoria de les Intel·ligències Múltiples d'Howard Gardner i el seu equip com una alternativa a les teories tradicionals de la intel·ligència.

THINKERLAB. PENSANDO E INNOVANDO EN PRIMARIA Y SECUNDARIA, objectius:

• Presentar i instruir sobre alguns dels projectes tecno-científics avançats.
    • Educar des de la percepció que els processos requereixen una metodologia i temps. D'aquesta manera evitem també el fenomen de la instantaneïtat.
    • Conèixer nombroses propostes científiques i tecnològiques adaptades segons les necessitats i edats.
    • Convertir les classes de ciències i tecnologies en alguna cosa que l'alumnat identifiqui com alguna cosa pròpiament seu i divertit.
    • Estructurar el desenvolupament d'aquest curs segons els processos i etapes educatives.
    • Realitzar pràctiques reals amb algunes de les propostes presentades en aquest curs.
    • Transformar l'aula com un element més de l'entorn acceptat de l'alumnat.
    • Potenciar el treball en grup i compartir els assoliments amb uns altres per a poder aconseguir els objectius generals.

MÉS INFORMACIÓ I INSCRIPCIONS a les fitxes adjuntes, en: www.fe.ccoo.es/formacion