Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 20 d?abril 2024.

15 DE MAIG

FECCOO celebra el Dia Internacional de les Famílies reivindicant la visibilitat de les diversitats

El seu reconeixement promou un entorn més procliu a la igualtat, a la seguretat i és la font que permet disposar de referents positius per a menors i joves.

15/05/2020.
    15 de mayo - Día Internacional de la Familia

La Federació d'Ensenyament de CCOO se suma al Dia Internacional de la Família per a posar de manifest la diversitat existent des dels nuclis familiars i la importància que té per als nostres nins, nines i joves veure-la com una cosa quotidiana.

En l'actualitat existeixen moltes estructures familiars que van tenint cada vegada més visibilitat i reconeixement social, que posen de manifest que totes les famílies es vinculen per l'afecte, la cura i l'afecte, i la fi del qual és el suport mutu i el desenvolupament de suport bàsic per a les persones que la componen.

Com a tal, la Federació d'Ensenyament vol posar de manifest que la diversitat familiar promou un entorn més procliu a la igualtat, a la seguretat i és la font que permet disposar de referents positius per a menors i joves.

Perquè entenem que la llibertat, l'amor i l'afecte no són d'un sol color, avui celebrem a les famílies diverses, monoparentals, homoparentals, reconstituïdes, multiculturals... en fi, a tantes diversitats com famílies existeixen i totes elles igual d'importants.