Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 19 de desembre 2025.

DIVERSITAT FUNCIONAL

Signat acord salarial

    CENTRES D’EDUCACIÓ ESPECIAL

    05/12/2025.
    Signat l'acord salarial

    Signat l'acord salarial

    Avui, 5 de desembre de 2025, s’ha signat l’acord salarial del CRIB per als centres d’educació especial de les Illes Balears, que suposa una millora significativa per al personal que no està en pagament delegat.

    Aquest acord inclou:

    Increment del 7,5% del complement retributiu, amb efectes retroactius des de l’1 de gener de 2025.

    El complement queda fixat en 616,11 € mensuals per a psicòlegs/pedagogs, mestres, logopedes, treballadors socials, fisioterapeutes i la resta de personal complementari titulat.

    Per al personal ATE i PAS, el complement queda establert en 193,51 € mensuals, també amb efectes des de l’1 de gener de 2025.

    Aquest avenç representa un reconeixement essencial a la dedicació, la professionalitat i el compromís del personal dels centres d’educació especial, i consolida un pas ferm en la millora de les seves condicions laborals.

    Des de FECCOO, continuarem defensant els drets de totes les treballadores i tots els treballadors de l’àmbit educatiu, garantint unes condicions dignes i un tracte just per a tot el personal.