Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 29 d?abril 2024.

ENSENYAMENT PÚBLIC

Tribunals voluntaris

OPOSICIONS 2024

08/04/2024.

El personal funcionari de carrera, que voluntàriament vulgui formar part d'un tribunal de l'especialitat en la què està en actiu i de la qual és titular com a vocals, han de formalitzar la sol·licitud de participació a través del següent tràmit telemàtic del dia 5 al dia 18 d'abril de 2024, ambdós inclosos.

Clica aquí per accedir al tràmit...

Per formar part d'aquesta llista les persones interessades han de complir els requisits següents:

- Estar en servei actiu en centres docents o serveis educatius de l'illa o unitat territorial on hagi d'actuar el tribunal.

- Haver obtingut l'especialitat per oposició o concurs oposició.

- Haver prestat serveis en aquesta especialitat durant dos o més anys.

- No haver estat sancionat amb suspensió de funcions mitjançant expedient disciplinari.

- No trobar-se de baixa per malaltia, en situació de permís de naixement de fill, d'adopció, de guarda amb finalitats d'adopció id'adopció i acolliment o en una situació administrativa d'excedència per guarda legal d'un fill menor de tres anys, o d'una persona major.

En tot cas, només es poden designar com a màxim dos vocals voluntaris per cada tribunal. L'ordre pel qual s'han d'assignar és el resultat delsorteig indicat a la base 5.3 b.

Per acabar de formar els tribunals, els altres components seran designats tal i com diu la resolució de la convocatòria:

- L'acte del sorteig públic dels membres dels tribunals, amb l'excepció del president, que és lliurement designat per la Direcció General dePersonal Docent i Centres Concertats, tindrà lloc a la seu de la Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats el dia 19 d'abril de2024 a les 9.30 hores del matí.

- El sorteig es realitza entre els docents dels cossos corresponents i l'especialitat reconeguda, en servei actiu en centres docents o serveis educatius de l'illa o unitat territorial on hagi d'actuar el tribunal. Si no hi ha un nombre suficient de funcionaris que reuneixen aquests requisits s'amplia l'àmbit territorial i d'especialització, si n'és el cas, en la mesura que sigui necessari. Només als efectes d'aquesta base i de les bases 5.4 i 5.7 es considera unitat territorial Eivissa i Formentera.