Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 27 d?abril 2024.

ENSENYAMENT PRIVAT

Constituïda la Mesa Negociadora del IV Conveni Col·lectiu

OCI EDUCATIU I ANIMACIÓ SOCIOCULTURAL

26/02/2024.

El 22 de febrer s'ha constituït la Mesa Negociadora del IV Conveni Col·lectiu d'Oci Educatiu i Animació Sociocultural. La representativitat de les organitzacions que integren la Mesa és la següent:

Banc sindical

S'han acreditat un total de 730 delegats i delegades, sobre els quals CCOO, UGT i USO compleixen el requisit de tenir més d'un 10% de representativitat, mentre que CIG estarà present a la Mesa per la Llei Orgànica de Llibertat Sindical, en ser el sindicat més representatiu a la Comunitat Autònoma de Galícia.

• CCOO 49,01%
    • UGT 29,28%
    • USO 21,71%
    • CIG LOLS

Banc Patronal

• FOESC 50%
    • EDUCATIA 20%
    • AEEISSS 20%
    • ANESOC 10%

Així mateix, s'han calendaritzat les dues primeres reunions, que tindran lloc 12 de març i 10 d'abril.

Des de CCOO estem elaborant la plataforma reivindicativa amb les aportacions fetes pels nostres delegats idelegades, i per l'afiliació. Qüestions com salaris, vacances, temps de treball, formació, salut laboral, permisos, i moltes altres, formaran part de les nostres reivindicacions, amb l'objectiu de dignificar les condicions laborals al sector. Per això, animem el conjunt de les persones treballadores a participar-hi, posant-se en contacte amb laFederació d'Ensenyament de CCOO.