Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 3 de maig 2024.

ENSENYAMENT CONCERTAT

Publicació de resolucions de correcció sobre el reconeixement del complement lligat a l’antiguitat i a la formació del professorat

23/01/2024.

Se us informa que dia 19 de gener de 2023 es varen publicar les següents resolucions de correcció:

• Resolució del director general de Personal Docent i Centres Concertats per la qual es revoca parcialment la Resolució per la qual s’aproven les llistes definitives de les sol·licituds per al reconeixement del complement lligat a l’antiguitat i a la formació del professorat presentades pels centres concertats els mesos de juny, juliol i agost de 2023.

• Resolució del director general de Personal Docent i Centres Concertats per la qual es revoca parcialment la Resolució per la qual s’aproven les llistes definitives de les sol·licituds per al reconeixement del complement lligat a l’antiguitat i a la formació del professorat presentades pels centres concertats de entre l’1 i el 30 de setembre de 2023.

• Resolució del director general de Personal Docent i Centres Concertats per la qual es modifica la Resolució per la qual s’aproven les llistes provisionals de les sol·licituds per al reconeixement del complement lligat a l’antiguitat i a la formació del professorat presentades pels centres concertats entre l’1 i el 31 d’octubre de 2023.

Aquest darrera Resolució, concedeix als interessats un termini de deu dies,comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució, per tal que els centres concertats presentin les esmenes o al·legacions que considerin adients mitjançant el model publicat a la seu electrònica del GOIB. Clica aquí per accedir...

Clica en el document per veure els enllaços...