Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 24 d?abril 2024.

ENSENYAMENT PÚBLIC

Publicades les instruccions de la gestió de les absències

24/05/2023.

Tribunals:

• Absències dels membres titulars, serán justificades des de dia 26 de juny fins a dia 30 de juny de 2023 (ambdós inclosos).

•  Absències justificades dels membres dels tribunals :

• El dia de l’acte de constitució dels tribunals quan l’activitat lectiva sigui en horari d’horabaixa.
    • El dia de l’acte de constitució de la comissió de selecció quan l’activitat lectiva sigui en horari d’horabaixa.
    • El dia de les sessions necessàries per preparar les proves, instruccions, i fer les actuacions pertinents abans de dia 18 o de dia 25 de juny de 2023, segons correspongui, quan les activitats lectives siguin en horari d’horabaixa.

Apirants:

• Permís per absentar-se del centre els dies en què hagin estat convocats pel tribunal per realitzar qualsevol actuació i pel temps indispensable per realitzar-la.

• Han de sol·licitar el permís a la direcció del seu centre.

• Han de sol·licitar al seu tribunal un certificat d’assistència a l’actuació corresponent i lliurar-lo a la direcció del seu centre.

• A partir del dia 25 de juny, els aspirants que han de realizar les proves a un tribunal amb seu diferent a l’illa en la qual desenvolupen la seva tasca docent, també tenen permís per absentar-se els dies posteriors al que hagin estat convocats i fins el 30 de juny sempre que hagin acabat amb totes les tasques en el centre.