Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 27 d?abril 2024.

El plaer de somriure com tot va sobre rodes

ATLANTIS

19/05/2023.
    ATLANTIS

Nova promoció per afiliats:

CCOO a través de Atlantis ofereix a totes les persones afiliades una gamma d'assegurances individuals (veure detall en documents relacionats) que cobreix les seves necessitats i les de la seva família, amb la millor relació qualitat-preu.

Atlantis és, des de 1995, el servei assegurador de CCOO i com a líder en consultoria i assessorament en previsió social complementària, ofereix al conjunt de les organitzacions que componen la Confederacion, assessorament professional i assegurances col·lectives per al conjunt de la seva afiliació.

- Pòlissa col·lectiva d'accidents: Per a l'afiliació a CCOO amb una antiguitat d'1 any i al corrent de pagament, tenim una pòlissa gratuïta que cobreix la mort per accidents.

- Pòlissa col·lectiva d'accident per a tots els Delegats Sindicals: Tots els delegats de CCOO que emplenin el butlletí de subscripció i el remetin a Atlantis degudament emplenat, tindran una pòlissa gratuïta d'accidents que et protegirà durant la seva activitat sindical

- Pòlissa de Pèrdues Pecuniàries: Treballadors/as de l'Administració Pública afiliats/as a CCOO que puguin estar subjectes a condicions disciplinàries especials, de seguretat o responsabilitat penal, en l'exercici de la seva professió.

Clica aquí per veure les ofertes