Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 27 d?abril 2024.

Aprofita l'oferta exclusiva de maig i gaudeix de fins a 12 cts/L per repostar amb Món Galp

Ja tens la teva targeta Galp Flota Business?

16/05/2023.
    GALP

Si ja tens la teva targeta, no és necessari sol·licitar-la de nou. Ara la teva targeta Galp Flota Business s'integra en Món Galp, per a poder gaudir d'aquest i molts més descomptes en un únic lloc. Activa la teva targeta Galp Flota Business dins de Món Galp abans de l'1 de juny, a partir d'aquesta data deixarà d'estar operativa.

Podràs activar la teva targeta Galp Flota Business en Món Galp en qualsevol moment fins a cap d'any, però si l'actives abans del 31 de maig de 2023 tindràs un descompte exclusiu durant aquest mes 12 cts/L en Evologic i 7 cts/L en la resta de carburants*

A partir de l'1 de juny gaudiràs del teu descompte Galp Flota Business dins de Món Galp 9 cts/L en Evologic i 6 cts/L en la resta de carburants

Pots trobar la informació per a digitalitzar la teva targeta pas a pas i les condicions de l'oferta aquí

PASSOS PER A ACONSEGUIR EL DESCOMPTE:

1/ Obtingues el teu codi promocional exclusiu al validartee com a afiliat/a en l'apartat 'Informació exclusiva per a persones afiliades a CCOO' situat més a baix en aquesta mateixa pàgina.

2/ Descarrega't l'App Món Galp. Ho pots fer AQUI

3/ Per a activar el teu codi promocional només has de descarregar-te i registrar-te en l'app Món Galp, i en la pàgina d'inici prement a “usar codi promocional” ficar-ho.

Descompte aplicable per a màxim 200 litres durant el mes de maig. No és compatible amb els descomptes Món Galp, targetes professionals ni Bip & Drive.Una vegada acabada l'oferta s'ajustaran automàticament el descompte que el client tenia amb la seva targeta GFB.Les condicions seran les mateixes. No s'aplica a Portugal, ni per dia, ni per franges horàries, tipus d'estació i/o localitat. Aquest de tipus d'excepcionalitats s'aniran aplicant al llarg del temps.*Descompte aplicable per a màxim 200 litres durant el mes de maig. No és compatible amb els descomptes Món Galp, targetes professionals ni Bip & Drive.