Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 29 de març 2024.

Ja pots participar en la segona edició del Baròmetre Internacional de Salut i Benestar del Personal Educatiu

Col·labora de manera anònima en aquest estudi, al costat de personal docent i de suport educatiu de 13 països, emplenant aquest qüestionari per a conèixer les condicions de treball, la salut física i mental, l'equilibri entre la vida laboral i personal, així com l'impacte de les eines digitals.

14/02/2023.
    FES ESCOLTAR LA TEVA VEU!

La Internacional de l'Educació, en col·laboració amb la Xarxa Educació i Solidaritat, la Fundació MGEN per a la Salut Pública i la càtedra Unesco d'Educació i Salut, van posar en marxa en 2021 el primer Baròmetre Internacional de Salut i Benestar del Personal Educatiu. Enguany es llança la segona edició d'aquest Baròmetre en la qual participaran 13 països, entre ells Espanya (coordinat per la Federació d'Ensenyament de CCOO).

L'objectiu és recopilar dades sobre les condicions de treball, la salut física i mental, l'equilibri entre la vida laboral i personal, així com l'impacte de les eines digitals en docents i personal de suport educatiu, tant de centres públics com privats concertats. La salut i el benestar del personal educatiu és fonamental per a garantir una educació de qualitat.

Emplena aquest qüestionari anònim perquè la salut i el benestar sigui una prioritat per a les administracions educatives.

La teva opinió importa!

Enllaços relacionats