Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 26 d?abril 2024.

Sense acord sobre les taules salarials de 2022 en la Mesa Negociadora

Ensenyament Concertat

13/02/2023.
    Sense acord

La reunió de la Mesa Negociadora d'aquest 7 de febrer va finalitzar, una vegada més, sense acord, ja que les organitzacions patronals es neguen, de moment, a actualitzar les taules salarials de 2022 amb l'incrementaddicional de l'1,5%, fruit de l'acord retributiu signat per CCOO en l'àmbit de la Funció Pública.

Des del sindicat hem proposat:

TAULES SALARIALS 2022

Increment addicional de l'1,5% per a totes les categories i sobre tots els conceptes retributius, des de l'1 de gener de 2022.

ENSENYAMENT CONCERTAT

Després de l'acord aconseguit per CCOO amb el Ministeri de Treball per apujar el Salari Mínim Interprofessional (SMI) fins als 1.080€ per 14 pagues en2023, proposarem:

TAULES SALARIALS 2023

Increment del 2,5%, sobre les taules ja actualitzades de 2022, per a totes les categories i sobre tots els conceptes retributius, des de l'1 de gener de 2023.

Mesures per evitar l'absorció del complement d'antiguitat (triennis) en aquelles categories que quedin, després d'aplicar els increments, amb salari base per sota dels 1.080€.

La següent reunió se celebrarà el pròxim 23 de febrer.