Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 28 de març 2024.

Nous acords en les taules salarials

Mesa Negociadora - 2 de desembre

05/12/2022.

En la reunió de Mesa Negociadora celebrada aquest 2 de desembre s'ha procedit a acordar les taules salarials en els següents termes:

● Taules salarials per al període 2022-2024, per a CEE i Centres d'Atenció Especialitzada, d'acord amb la sentència de l'Audiència Nacional.

● Taules de centres educatius sense concert: increment dels salaris base en un 3,5%

● Taules centres educatius amb concert:

▪ increment del 2% amb el compromís d'afegir un 1,5% addicional quan es verifiqui que l'Administració ho fa efectiu als centres.

▪ Increment dels salaris basi més baixos a 925 euros.

▪ Pujada del valor del trienni de logopedes, fisioterapeutes, treballador/as socials i altres titulats de grau o de grau mitjà de 47,08€ a 64,54€.

● Possibilitat de pagar els endarreriments fins al 30 de juny de2023en CEE i assistencials.

A més s'han adquirit els següents compromisos ensenyament:

1. Compromís de modificar en la pròxima Mesa del 14 de desembre l'ampliació del termini en el contracte per circumstàncies de la producció i introduir la parcialitat en el fix discontinu. Una vegada fets els canvis oportuns en matèria de contractació, s'enviaran al BOE les modificacions realitzades al costat de les taules salarials.

2. Compromís de negociació per a tancar la totalitat del conveni abans del 30 de març de 2023.

3. Compromís de no formalitzar els recursos anunciats.

Des de CCOO valorem positivament la reunió d'avui, ja que marca l'inici d'una nova etapa en el desenvolupament de la negociació del XVI conveni col·lectiu.