Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 25 d?abril 2024.

Observatori d'Assetjament Sexual i per Raó de Sexe de CCOO

A la web de CCOO observatorioacoso.ccoo.es trobaràs informació sobre les passes a seguir, preguntes freqüents, legislació i jurisprudència, etc. i un formulari de contacte per si qualque persona desitja rebre orientació.

22/11/2022.
    Cartel Illes

Amb motiu del Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència contra les Dones, el pròxim 25 de novembre, s'ha editat un nou número de Gaseta sindical amb el qual CCOO ens sumem al crit global del feminisme per l'erradicació de les violències masclistes i ens plantem davant les amenaces de la ultradreta negacionista.

La Llei d'Igualtat assenyala que les empreses hauran de promoure condicions de treball que evitin l'assetjament sexual i l'assetjament per raó de sexe per a la totalitat dels seus treballadors/es.

A més, enguany, el compromís de CCOO amb la lluita contra les violències masclistes ha portat al sindicat a crear l'Observatori d'Assetjament Sexual i Assetjament per Raó de Sexe de CCOO. Una iniciativa pionera, que servirà de finestra a les treballadores per a denunciar que estan sofrint aquest tipus de violència masclista i sentir que algú les escolta, reforça i orienta sobre com actuar.

Si necessites contactar, disposes del següent correu electrònic: observatorioacoso@ccoo.es

I recorda...aquest #25N2022, amb CCOO #HoContarem

25 de Novembre concentració a la Plaça de l'Olivar de Palma a les 12h