Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 19 d?abril 2024.

Clínica Dental Tous

Serveis de salut bucodental a una tarifa preferent per als afiliats de la Confederació Sindical de CCOO a la Illes Balears

07/11/2022.
    Clínica Dental Tous

Oferta especial que inclou tractaments amb descomptes molt significatius:

1.- Tarifes preferents:

• Primera visita i diagnòstic, gratuïts
    • Segona opinió mèdica, gratuïta
    • Revisió anual, gratuïta
    • Higiene bucodental (45 minuts) neteja profunda --> 50€ (el PVP en el mercat és superior als 70€)
    • Tractaments d'Ortodòncia en adults -->  Alineadors invisibles 3.900€ * - (el PVP en el mercat és superior als 5.000€)
    • Tractaments d'Ortodòncia en nins/es --> Brakets metàl·lics 2.900€ * (El PVP en el mercat és de 3.500€)
    • Implants dentals amb corona en Zirkonio --> 1.650€ (El PVP en el mercat és superior a 1.800€)
    • Tractaments en Odontologia general i conservadora --> 5% de descompte (Empastaments a 60€)
    • Tractaments en Periodòncia i Endodoncia --> 8% de descompte
    • Tractaments de Cirurgia oral i maxil·lofacial --> 10% de descompte
    • Tractaments de Pròtesis dentals, fixes, amovibles i sobre implants --> 10% de descompte estudi ortodòncia no entra en l'oferta

Tots els nostres tractaments dentals tenen una garantia total, per a tota la vida. Són realitzats per facultatius mèdics amb àmplia experiència i formació. La qualitat dels materials utilitzats, primeres marques certificades a la UE i la tecnologia emprada, totalment renovada, garanteixen l'excel·lent praxi odontològica.

2.- Formació en Higiene i Salut Bucodental

La salut bucodental és un indicador clau de la salut, el benestar i la qualitat de vida en general.

Les malalties bucodentals més freqüents són la càries dental, les afeccions periodontals (de les genives), les infeccions bucodentals, les lesions tumorals, traumàtiques i congènites.

Les malalties bucodentals són moltes vegades invisibles i ocultes o han estat acceptades com una conseqüència inevitable de la vida i l'envelliment. Existeix una clara evidència que les malalties bucodentals no són evitables, però poden ser reduïdes i previngudes a través de mètodes senzills i efectius en totes les etapes de la vida.

Així mateix, volem oferir a tot el col·lectiu d'afiliats a CCOO xerrades formatives gratuïtes per a la realització d'una correcta higiene dental. Es tractaria de donar xerrades de 20-30 minuts als seus afiliats, on els ensenyem a un correcte raspallat per a evitar la malaltia periodontal en particular i per a millorar la salut bucodental en general.