Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 25 d?abril 2024.

Aplicació definitiva de les taules salarials

Oci educatiu i animació sociocultural

26/10/2022.
    Oci educatiu i animació sociocultural

A partir d'octubre de 2022, les retribucions salarials de totes les persones treballadores incloses en l'àmbit funcional del III Conveni Col·lectiu d'Oci Educatiu i Animació Sociocultural seran les que figuren en la TAULA C de l'Annex 3 que es pot veure a baix.

Amb l'aplicació d'aquesta taula es completa la transitorietat establerta amb la signatura per part de CCOO del III Conveni Col·lectiu. Des de 2021, el nou conveni establia progressivament uns increments salarials molt importants per als qui prestaven serveis en tots aquells recursos, programes o serveis subjectes a qualsevol tipus de contractació pública i que ara seran aplicable a totes les persones treballadores afectades per l'àmbit funcional del conveni.

En conseqüència, CCOO aconsella a les persones treballadores del sector que revisin les seves nòmines d'aquest mes per a comprovar l'aplicació correcta de tots els conceptes salarials. En cas contrari, hauran de sol·licitar les correccions necessàries a les seves empreses o acudir als serveis jurídics del sindicat per a reclamar les possibles quantitats degudes.

Clica aquí o en el document per veure tota la notícia...