Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 26 d?abril 2024.

CCOO es movilitza en defensa d'uns salaris justos

El conveni de centres i serveis d'atenció a les persones amb Discapacitat, una prioritat per a CCOO

07/07/2022.
    Concentració 06/07/22

CCOO es mobilitza davant de la patronal exigint convenis dignes, clàusules de revisions salarials i demana una pujada salarial de:

3,5% per al 2022

2,5% per al 2023

2% per al 2024

S'exigeix la inclusió a tots els convenis col·lectius clàusules de revisió salarials que garanteixin el poder adquisitiu de treballadors/es.

El mateix que demanem per al conjunt dels convenis col·lectius, ho demanem per als treballadors/es del sector de la diversitat funcional.

Uns treballadors que fan una tasca imprescindible atenent i treballant amb persones amb diversitat funcional i que actualment pateixen unes condicions laborals precàries. No només es treballa amb uns salaris escassos, sinó a més tenen cada cop que menys poder adquisitiu ja que no se'ls reconeix l' increment d' IPC.

Per això demanem a les Patronals del sector un increment salarial digne per a tots ells garantint el poder adquisitiu dels seus treballadors mitjançant clàusules de revisió salarial anuals.

CCOO continua lluitant al sector de la diversitat funcional