Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 23 d?abril 2024.

Borsí d'inspectors accidentals, criteris dels Centres d'Atenció Preferent i mesures de suport i dotació

Resum MSE 28/06/22

29/06/2022.
    MSE 28.06.22

RESUM DE LA MESA SECTORIAL DE DIA 28 DE JUNY

BORSÍ PER FORMAR PART DE LA INSPECCIÓ EDUCATIVA COM A INSPECTORS ACCIDENTALS:

El procediment per formar part de la borsa per cobrir de forma temporal les diferents places vacants d’insperctors/es serà la mateixa baremació habitual, projecte individual i una entrevista personal.

Entre el dijous i com a màxim el dissabte sortirà al BOIB la convocatòria i es preveu una plaça a Mallorca i 3 a Eivissa.

RESOLUCIÓ PER LA QUAL ES DETERMINEN ELS CRITERIS PER CONSIDERAR CENTRES D’ATENCIÓ PREFERENT (CAP) I S’ESTEBLEIXEN LES MESURES DE SUPORT I DOTACIÓ ESPECÍFICA

Agraïment per aquesta resolució que fa incidència als CAP ja que dóna estabilitat als centres d’atenció preferent i motiva i incentiva als docents per demanar aquests centres que són complexes. DE FET PER AQUEST MOTIU LA CONSELLERIA PUNTUARÀ LA FEINA DELS DOCENTS QUE ACCEDEIXIN A AQUESTES PLACES PER FUNCIONARIS DE CARRERA. Hem demanat que a l'igual que els funcionaris de carrera també es faci extensiu als funcionaris interins (es remetrà la petició a la propera mesa d’interins).També hem demanat que hi hagi un incentiu econòmic ja que la feina a aquests centres pot tenir a vegades un plus de perillossitat.

Es farà una dotació econòmica extraordinària de 250 euros per unitat, encara que hem demanat augment d’aquesta mateixa i possiblement serà més elevada. També es dotarà d’una quota fixa de professorat addicional d'1 hora per cada 12 alumnes.