Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 24 d?abril 2024.

Consulta els criteris generals de les oposicions d'aquest mes de juny

14/06/2022.

PROVES SELECTIVES D’INGRÉS I ACCÉS A COSSOS DOCENTS 2022

D’acord amb la base 7.2.1. de la Resolució de dia 29 de novembre de 2021 (BOIB núm.165, de 30 de novembre de 2021) els coordinadors elaboren i fan públics els criterisgenerals de valoració de la fase d’oposició que es relacionen a continuació.

CRITERIS GENERALS DE VALORACIÓ DE LA FASE D’OPOSICIÓ

Tenen com a objectiu comprovar dues dimensions en tots els procediments (1, 2, 3 i 5):

a) Els coneixements suficients sobre l'especialitat docent, tant tècnics com metodològics, com són, entre d'altres, els que permeten valorar aspectes d'organització de l'aprenentatge dels alumnes, aspectes psicopedagògics de l'aprenentatge i el domini de tècniques de treball necessàries per a impartir les àrees, matèries o mòduls propis de l'especialitat a què optin.

b) Les habilitats i competències necessàries per aplicar aquests coneixements en el context on ha de desenvolupar la tasca docent, com són, entre d'altres, la capacitat de comunicació, les habilitats per a la resolució de conflictes, la capacitat d'anàlisi i crítica, la creativitat i iniciativa, la presa de decisions, la planificació i organització, el treball en equip, la disposició a la innovació, l'atenció a la diversitat i la transversalitat dels aprenentatges.

Clica aquí o en el document per veure tots els criteris a tenir en compte...