Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 19 d?abril 2024.

Aprovada l'oferta pública d’ocupació per a l’any 2022

2.646 places

26/05/2022.

Acords:

Primer. Aprovar l'oferta pública d'ocupació corresponent al personal funcionari dels cossos docents no universitaris al servei de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, quantificada en un total de dues mil sis-centes quaranta-sis places (2.646 places) corresponents a la taxa d'estabilitat en els termes que figuren en els annexes del present Acord.

Segon. Reservar, si escau, el percentatge que determini la normativa bàsica estatal en matèria de funció pública i la normativa autonòmica específica de desplegament, una quota mínima del total de les vacants objecte de l'oferta perquè les cobreixin persones amb un grau de discapacitat.

Tercer. Publicar aquest Acord i els seus annexes en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Clica aquí o al document (annex1) per veure les places per cos, nivell i illa corresponents a la taxa d'estabilitat del personal funcionari dels cossos docents no universitaris al servei de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears que es convocaran mitjançant procediment de concurs

Clica aquí o al document (annex2) per veure les places per cos, nivell i illa corresponents a la taxa d'estabilitat del personal funcionari dels cossos docents no universitaris al servei dela Comunitat Autònoma de les Illes Balears que es convocaran mitjançant procediment de concurs oposició