Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 19 d?abril 2024.

Cl@ve PIN: Tràmits telemàtics dels funcionaris docents

ATENCIÓ, AVÍS A TOTS ELS DOCENTS!!! A partir de l’1 d'abril de 2022, l’accés a qualsevol tràmit telemàtic haurà de fer-se amb certificat digital, DNI electrònic o @Clave.

23/03/2022.
    clave pin

A partir de l’1 d'abril de 2022, l’accés a qualsevol tràmit telemàtic no es podrà realitzar de manera anònima ni amb usuari/contrasenya GestIB, només s’hi podrà accedir de manera autenticada, això és, utilitzant un dels sistemes que permeten comprovar la identitat de qui realitza aquest tràmit i que són: certificat digital o DNI electrònic o @Clave.

Així, i de cara al proper tràmit de comissions de serveis, selecció de places, etc. és del tot imprescindible que qui encara no disposi de cap d’aquestes eines s’hi doni d’alta.

El més recomanable i senzill pel temps disponible és el @Clave, també conegut com a Clave PIN. L’enllaç amb unes instruccions de com obtenir-la és: https://www.agenciatributaria.gob.es/AEAT.sede/procedimientoini/GC27.shtml

També us indicam l’enllaç de la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre (FNMT) per obtenir el certificat digital https://www.sede.fnmt.gob.es/es/certificados/persona-fisica

Altres llocs on sol·licitar-ho:

- Oficines de Registre de la Seguretat Social

- Oficines de l’Agència Tributària

- Oficines del Servei Públic d’Ocupació Estatal

- Oficines d’informació i atenció al ciutadà de les Delegacions del Govern

Si tens dubtes de com obtenir la Clave PIN, consulta amb el teu sindicalista de referència...estem per ajudar-te.