Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 29 de març 2024.

Oposicions 2022: Llistes provisionals d'admesos i exclosos

El termini perquè les persones interessades puguin realitzar les al·legacions que considerin pertinents és del 10 al 23 de març, ambdós inclosos.

09/03/2022.
    Llista provisional opos 2022

Avui s'ha publicat la Resolució de 9 de març de 2022, per la qual es fan públiques les llistes, amb caràcter provisional, dels aspirants admesos i exclosos que han sol·licitat participar en el concurs oposició convocat per Resolució de 29 de novembre de 2021.

- Llistes provisionals d'admesos i exclosos.

- Accés al tràmit telemàtic.

- NOTA INFORMATIVA:

LLISTA PROVISIONAL D’ADMESOS I EXCLOSOS

Als aspirants que han participat per torn de Reserva per a persones amb discapacitat i actualment figuren a les llistes com a exclosos per la causa NDI (No presenta el Dictamen d’acord amb la base 2.1.3.3), se’ls informa que:

- Si tenen el grau de discapacitat reconegut pel Centre base de les Illes Balears i han autoritzat la consulta, la Direcció General de Personal Docent ha sol·licitat d’ofici el Dictamen. En el moment en què sigui rebuda aquesta documentació els aspirants figuraran en les llistes definitives com a admesos o exclosos en funció del contingut del Dictamen.

- Si tenen el grau de discapacitat reconegut per Centres base d’altres comunitats autònomes. Si aporten el corresponent Dictamen en el termini de reclamacions de les llistes provisionals figuraran a les llistes definitives com a admesos o exclosos, en funció del contingut del Dictamen.

La manca d’aportació del dictamen suposa la impossibilitat de fer adaptacions per a la realització de les proves i la no-admissió de l’aspirant en el torn de reserva, que serà admès, si escau, pel torn lliure.