Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 19 d?abril 2024.

CCOO no signarà el XXIIIè Conveni Col·lectiu d'Autoescoles

En la reunió mantinguda dilluns passat 13 de desembre, les organitzacions sindicals UGT i ÚS van decidir signar un preacord, conjuntament amb la patronal del sector, avantsala de la signatura del XXIIIè Conveni Col·lectiu que tindrà lloc dimarts que ve 21 de desembre.

21/12/2021.

Des de CCOO sempre hem mantingut la mateixa línia argumental:

si no es produïa un increment retributiu substancial per a el/la professor/a, concorde a la responsabilitat que exerceixen diàriament i en correlació amb la realitat del sector, no podíem entrar en altres valoracions.

No entenem com es poden acceptar uns increments salarials tan minsos pera el/la professor/a, que situaran el seu salari base en 2023 en els 1.071 €, a canvi d'una modificació en l'article relatiu a la jornada, sota el subterfugi de la “voluntarietat”, i que de facto representarà passar a les 40 hores setmanals (incloent dissabtes i diumenges). Per si no fos suficient, es modifica l'article 37, suprimint l'obligació de les autoescoles de contractar una assegurança que cobreixi la contingència de retirada de permís de conduir per pèrdua total de punts.

Per seguir llegint clica aquí...