Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 28 de març 2024.

Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat

El 3 de desembre se celebra el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat amb l'objectiu de promoure els seus drets i el seu benestar en tots els àmbits de la societat, així com conscienciar sobre la seva situació en tots els aspectes de la vida política, social, econòmica i cultural.

03/12/2021.
    dones

El Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat s'ha convertit en una referència reivindicativa per a promoure els drets i el benestar d'aquestes persones en tots els àmbits de la societat, així com una jornada de conscienciació sobre la seva situació en tots els aspectes dela vida política, social, econòmica i cultural.

CCOO se suma a aquesta commemoració i assenyala la necessitat d'una Estratègia Europea de Discapacitat per a 2021-2030, que es concreti amb accions específiques per a vetllar per la incorporació real dels drets de les persones amb discapacitat en la política, els programes i els instruments de la UE. Aquesta nova estratègia ha d'abordar l'actual context social i econòmic europeu, tenint en compte la difícil situació d'aquestes persones en el marc de la crisi sanitària i econòmica a conseqüència de la pandèmia de la COVID-19.

Per a seguir llegint el manifest clica aquí...