Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 27 d?abril 2024.

La campanya Educar #PorElPlaneta es fa un lloc en el cim del clima de Glasgow

• CCOO s'uneix a les peticions docents d'una educació climàtica de qualitat

Fins al 12 de novembre, la Conferència de les Nacions Unides sobre el clima (COP26) reunirà representants de centenars de països amb l'objectiu d'aconseguir compromisos i plans d'acció nacionals per a abordar el canvi climàtic. La Internacional de l'Educació (IE) serà present per a exigir la incorporació de l'educació al programa sobre el clima i transmetre les opinions del professorat de tot el món.

09/11/2021.
por el planeta

A través de la campanya Educar #PorElPlaneta, la Internacional de l'Educació reivindica una educació climàtica basada en dades científiques i amb un enfocament d'acció cívica. Per a conèixer quins països estan donant prioritat a l'educació climàtica de qualitat i d'accés universal, l'organització, que representa a més de 32 milions de docents i personal de suport educatiu en 178 països i territoris, ha realitzat una recerca sobre els compromisos nacionals amb l'educació sobre el canvi climàtic en la COP26 a Glasgow (Escòcia).

Els resultats de l'informe, elaborat per Christina Kwauk, foren presentats el passat 8 de novembre a les 17 hores en un seminari en línia.

L'esdeveniment es centrà inicialment en el nivell actual d'ambició en l'educació climàtica. Així mateix va tenir lloc un debat entre responsables polítics i líders sindicals sobre com els països poden avançar a l'hora de garantir una educació climàtica de qualitat d'accés universal.

Descarrega't el manifest sobre l'educació de qualitat per a tots/as en matèria de canvi climàtic.