Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 26 d?abril 2024.

SERVEIS AFILIACIÓ

Pòlissa d'accidents gratuïta per a l'afiliació

Recorda que només pel fet d'estar afiliat 1 any, tens una assegurança d'accidents per valor de 9.000€. Si vols duplicar-la continua llegint...

02/10/2021.

T'adjuntem informació sobre les pòlisses a les quals es poden adherir GRATIS els afiliats/as i els companys/as que realitzen una activitat sindical.

En el text estan els 2 enllaços en els quals poden punxar i accedir a l'alta gratuïta. Si ets delegat o quadre i afiliat has d'emplenar les 2.

Pòlissa d'accidents gratuïta per a l'afiliació

Adhereix-te ja a la pòlissa col·lectiva gratuïta de GACM Assegurances, amb un capital de 9.000€ en cas de defunció per accident laboral, addicionals als 9.000€ de l'assegurança d'accidents per a l'afiliació. Si encara no has complert el teu primer any d'afiliació, pots beneficiar-te d'una cobertura d'accidents gratuïta de 6.000€. Emplena aquí el formulari en línia d'adhesió.

Pòlissa d'accidents gratuïta per a l'activitat sindical

Si realitzes una activitat sindical, pots adherir-te gratuïtament a aquesta pòlissa, que cobreix la defunció per qualsevol mena d'accident en el desenvolupament d'aquesta, inclòs l'infart de miocardi.

Extensible als candidats/as durant el procés electoral i mentre duri el seu mandat. Capital assegurat: 6.010 €. Emplena aquí el formulari d'adhesió

Per a més informació, pots contactar amb:

Maribel Homar Thomás

Telèfon : 971718681 / 971016354