Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 25 d?abril 2024.

L'Àrea Pública de CCOO exigeix al Govern negociar amb els agents socials els aspectes dels PGE que afecten les condicions laborals

Des del sindicat insten la secretària d'Estat de Funció Pública a complir amb el compromís adquirit en la reunió del 6 de setembre.

23/09/2021.
    àrea pública

El passat 6 de setembre, l'Àrea Pública de CCOO va mantenir una reunió amb Lidia Sánchez, secretària d'Estat de Funció Pública, en la qual tractem la necessitat de negociar els aspectes dels pressupostos generals de l'Estat que afecten les condicions laborals. Malgrat que es va comprometre a això, aquesta negociació no s'ha produït i som coneixedors que el Govern ja ha començat la ronda de contactes amb els grups parlamentaris i, segons sembla, té intenció d'iniciar la tramitació dels pressupostos abans de finalitzar aquest mes.

Davant aquesta situació, CCOO exigeix al Govern la immediata convocatòria de la Taula General de Negociació del Personal Funcionari i Laboral del conjunt de les Administracions Públiques per a abordar tant l'increment retributiu del personal que mantenim els serveis públics com l'eliminació de la taxa de reposició, que limita la contractació del personal necessari per a garantir-los amb el nivell de qualitat que la ciutadania mereix.