Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 19 d?abril 2024.

S'obri la convocatòria de borsa per ATEs

La selecció de les persones aspirants s'efectuarà mitjançant una convocatòria pública pel sistema de concurs, que ha de consistir en la valoració dels mèrits creant una borsa per sectors o zones geogràfiques (Inca, Manacor, Palma, Maó, Ciutadella, Eivissa i Formentera).

15/07/2021.
    Educación Especial

Consulta el contingut de la Resolució del secretari general de la Conselleria d’Educació i Formació Professional de 8 de juliol de 2021 per la qual es convoca un concurs per constituir una borsa de personal laboral no permanent de la categoria professional d’auxiliar tècnic educatiu de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per dur a terme treballs ocasionals o urgents, o cobrir llocs de treball per interinitat, a les illes de Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera.

El termini de presentació de les sol·licituds és de quinze dies hàbils comptadors des de l'endemà que s'hagi publicat aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.