Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 23 d?abril 2024.

CCOO Illes Balears guanya les eleccions a Fundació APROSCOM

Enhorabona Pedro, Pilar, Maria del Mar,Petra, Xisca, Dori i Sebastià!

04/06/2021.
    APOSCROM

La candidatura de la Federació d’Ensenyament de CCOO Illes, encapçalada per Pedro Lechado, es converteix en la gran guanyadora a les eleccions celebrades el passat mes de maig. Uns resultats contundents han avalat un nou Comité d’Empresa conformat per 9 delegats amb 7 representants CCOO i 2 d’UGT.

D’aquesta manera i amb aquesta composició, la representativitat de CCOO ha obtingut la majoria sindical al Comité. Els membres de la candidatura de CCOO volen agrair el suport de companys i companyes dels diferents centres de treball de la Fundació per la confiança dipositada.

Els vots han avalat una candidatura plural, representativa, capacitada i amb moltes ganes de fer feina. Tots i totes reafirmen el seu compromís d’escriure el futur entre tots i totes. Des de CCOO Illes Balears i des del nou Comité s’invertiran tots els esforços per defensar i millorar els drets laborals de tot el col·lectiu.

Companys i Companyes toca seguir treballant. Enhorabona Pedro, Pilar, Maria del Mar,Petra, Xisca, Dori i Sebastià!