Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 9 de maig 2024.

La FE-CCOO inicia el procés de participació en l'elaboració del nou conveni autonòmic de protecció de menors i reforma

FE-CCOO celebra la primera reunió amb delegats i delegades del sector per treballar el nou Conveni autonòmic de Menors i Reforma.

15/03/2021.
    Conveni autonòmic

Amb l’objectiu de preparar la negociació del proper Conveni autonòmic de Protecció de menors i Reforma de les Illes Balears des de FE-CCOO s’ha creat un grup de treball amb diferents delegats i delegades representatius del sector. La finalitat d'aquest grup de treball és mantenir diferents reunions per incorporar propostes de millora que defensem que són completament necessàries pel sector.

A la reunió celebrada aquest dimecres dia 10 de març, ens vàrem centrar en diferents aspectes de caire laboral que afecten principalment a treballadors i treballadores dels centres de protecció i tutela: salaris, temes de conciliació vida familiar / personal, estabilitat en els equips de treball ...
    Des de la FE-CCOO-IB, i sempre en col·laboració amb els nostres representants als comitès d’empresa , hem iniciat un ambiciós procés de participació que es basarà entre altres iniciatives, en celebrar assemblees als diferents centres de treball per tal d’informar del procés d’elaboració de la redacció del nou conveni i recollir les diferents propostes que des de primera línia es volen incorporar.

FECCOO-IB convida a tot el personal del sector (educatiu i de serveis) a participar, exposar les demandes laborals que es detectin i aportar les seves propostes de millora per tal d’aconseguir un Conveni participat i consensuat que respongui a les necessitats del sector.