Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 28 de març 2024.

EBAP: Proves setembre 2020

En relació amb les proves de català previstes per a aquest mes de setembre, l’EBAP informa que, arran de l’evolució de la crisi sanitària ocasionada per la COVID-19, s’ha modificat el punt 22 de les instruccions per les quals es regeix el Pla de Formació de Llengua Catalana de l’EBAP de 2020. Així, s’ofereix als examinands la possibilitat d’optar entre presentar-se a la prova enguany o reservar el dret d’examen per a la convocatòria de l’any que ve.

05/09/2020.
    Catala EBAP 2020

Presentació a la prova de setembre de 2020

Els examinands que optin per presentar-se a les proves de setembre de 2020 no han de fer cap tràmit addicional. Han de comparèixer en el lloc, el dia i l’hora fixats i seguir les instruccions de l’EBAP respecte de les mesures de prevenció de la COVID-19. L’opció de presentar-se a la prova implica l’obligació de presentar-se a la part escrita i a la part oral d’acord amb el calendari establert.

Reserva del dret d’examen per a 2021

Els examinands que prefereixin reservar el dret d’examen per a la convocatòria de 2021, ho han de sol·licitar per escrit enviant un missatge de correu electrònic a l’adreça formaciollengues@ebap.caib.es. Hi han d’exposar que sol·liciten la reserva del dret d’examen per a l’any 2021 i hi han de fer constar les dades següents: nom i llinatges, DNI, nivell (A2, B1, B2, C1, C2 o LA) i illa (Mallorca, Menorca o Eivissa). El termini per sol·licitar la reserva del dret d’examen és del 7 al 9 de setembre.

IMPORTANT: Els examinands que no enviïn la sol·licitud en el termini indicat i no es presentin a les proves de setembre de 2020 perdran definitivament el dret d’examen.

Més informació: http://catalaebap.caib.es