Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 19 d?abril 2024.

SERVEIS AFILIACIÓ

Llum per a la teva llar a un preu exclusiu

Nou acord de col·laboració amb PODO amb una oferta exclusiva per a persones afiliades. Contracta la millor tarifa de llum 100% verda per a la teva llar, i sense permanència.

03/12/2019.
    PODO

L'acord de col·laboració de CCOO amb PODO conté un descompte exclusiu en el consum de l'electricitat, i la possibilitat de poder contractar un manteniment de l'electricitat a un cost reduït. Un afegit a aquesta reducció en la factura, i tenint en compte els factors que influeix en el canvi climàtic, és que tota l'energia elèctrica de PODO és d'origen renovable 100% certificada.

PODO assumeix els 20 primers euros (IVA inclòs) del cost d'optimització de tarifa de peatge per l'ús de la xarxa de distribució associats a l'optimització de potència i a la discriminació horària, carregats per la distribuïdora a PODO.En aquest acord no existeix compromís de permanència per a cap usuari.

Si tens interès en conèixer i utilitzar aquest acord, pots fer-ho a través del nostre web al següent enllaç.