Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 29 de març 2024.

SERVEIS PER AFILIATS

"RECLAMA PASSATGER", el nou servei per a l'afiliació de CCOO que defensa els teus drets quan voles

SERVEI:Reclama passatger. Defensa els teus drets com a passatger/a: Si en els últims 5 anys t'han cancel·lat el vol, has patit un retard de més de 3 hores, t’han perdut l'equipatge, has patit overbooking ... ara pots reclamar els teus drets a través de Pyramid Consulting a cost 0; només en cas de guanyar, abonaries el 20% (+ IVA) de la indemnització que coures.

30/10/2019.
    Pyramid consulting

T'han cancel·lat el vol? Has patit un retard de més de 3 hores? No t'han deixat embarcar perquè havien venut més bitllets? T’han perdut l'equipatge?

Si en els últims 5 anys t'has vist en alguna d'aquestes situacions, CCOO i Pyramid Consulting poden ajudar-te a reclamar els teus drets a través del seu acord de col·laboració.

Advocats experts de Pyramid Consulting reclamaran la indemnització que et correspon d'acord amb la normativa europea, a cost 0 per tu. Només en el cas de guanyar, abonaries el 20% (+ IVA) de la indemnització que cobrassis. Si no guanyem, no pagues res.

La Confederació de CCOO ha ampliat l'acord amb Pyramid Consulting, perquè aquesta entitat a través dels seus serveis d'Assessorament en matèria hipotecària, presti un servei GRATUÏT de Consultoria per al conjunt d'afiliats/des al sindicat.

Pots posar-te en contacte amb els responsables del servei "Reclama Passatger" a través del correu reclama@pyramidconsulting.es o del telèfon 660 48 43 22. Advocats experts et donaran assessorament de forma totalment gratuïta, sempre que acreditis la teva afiliació a CCOO.