Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 26 d?abril 2024.

BTHE TRAVEL BRAND

Gaudeix dels descomptes que BThe Travel Brand ofereix a la nostra afiliació. Viatjar per tu serà més barat.

07/11/2019.
    bthe travel brand

Renovat l'acord de col·laboració per al 2019 entre la CS de CCOO i BThe Travel Brand. Descompte mínim del 6% en tots els productes dels seus majoristes que poden arribar al 8% contractant amb més de 45 dies d'antelació. En la programació general de Costas, el descompte és del 6% independentment de la seva contractació. Descomptes aplicables en botigues pròpies de BThe Travel Brand (Barceló Viatges, S.L.), no permesos en associades amb un altre nom i un altre Cif, però que comercialitzin els seus productes.

Majoristes propis: Jolidey, Quelónea, Catai, Special Tours, Viva Tours; Majoristes preferents: Iberocruceros, Costa Cruceros, Pullmantur Creuers i Royal Caribbean.

Descobreix les noves ofertes. (Més informació consulta els enllaços)

Egipte (Sortides Novembre / Desembre de 2019), Maldives i Tunísia (Sortides de Novembre a Març de 2020)

Disney: Venda Ancipitada Estiu 2020 fins al 25% de descompte en l'estada i mitja pensió gratuïta.

* Dates de Reserva: Fins el 4 de març de 2020.

* Dates d'arribada: del 2 d'abril a l'1 de novembre de 2020

* Per a les arribades del 2 d'abril al 2 de juliol 2020. Només es podrà reservar fins el 12 de febrer de 2020

- Super oferta de Creuer per Illes Verges i Antilles, per a sortides de gener, febrer i març de 2020. El preu inclou:

* Vol directe des de Madrid

* Creuer de 7 nits en Pensió Completa