Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 24 d?abril 2024.

Informa't, participa i vota a CCOO

28/11/2022.

Pujada Salarial

Gràcies a l'Acord Salarial Estatal signat per CCOO amb el Ministeri, hem signat una pujada del 3,5% al 2022, un 3,5% al 2023 i un 2,5% al 2024.

El 2022 teniem aplicada una pujada del 2%, i amb aquest acord la pujada serà del 3'5% els restants mesos i com s'ha signat amb caràcter retroactiu, tindrem un pagament extra de la diferencia (1,5% per 10 mesos) en aquesta nòmina de novembre.

*Càlculs aproximats per cada cos reflectits a la imatge

Altres millores aconseguides per CCOO en la negociació del darrer acord amb el Ministeri d'Educació i d'aplicació a tot l'àmbit estatal són que:

- La nostra jornada laboral baixarà de 37'5h a 35h. Fet que propiciarà la reducció de les hores lectives a infantil-primària (23h) i a secundària (18h).

- El pas del professorat d'FP del cos A2 a l'A1. La passa següent serà que el cos de mestres també passin al cos A1 (a igual titulació, mateix reconeixement i remuneració).

- En les negociacions per reduir la tasa d'interinitats al 8%, CCOO va aconseguir incloure la clàusula per la qual, els interins contractats de manera ininterrompuda, que havent participat del processos d'estabilització, quedasin sense feina encara que fos 1 dia, tindran dret a percebre una indemnització i romandre a les llistes d'interinitats.

- Jubilacions lligades a l'IPC

- Jubilacions parcials possibles per tots els funcionaris de carrera

A més continuam lluitant per la baixada de les ràtios i l'equiparació de drets amb la resta de treballadors de funció pública.

Amb CCOO avancem en les millores pels docents, i amb el teu suport seran moltes més.