Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 29 de març 2024.

CONCERTADA

Sortides escolars de més d'un dia de durada

Actualització de dietes

20/01/2022.
    Sortides escolars concertada

L'1 de febrer de 2020 es va publicar en BOE l'acord que regula les sortides escolars de més d'un dia de durada. Aquest acord es va annexar posteriorment al VII Conveni Col·lectiu signat per CCOO el juny passat i publicat en BOE el 27 de setembre de 2021. En els punts 5 i 6 de l'acord s'estableix el següent:

5. Les persones treballadores que participin en aquestes sortides percebran un complement salarial per cada dia de sortida, amb càrrec al cost de la pròpia activitat, les quanties de la qual seran:

a) 50 euros per cada dia lectiu o laborable no lectiu de presència obligatòria en el centre que coincideixi amb la sortida.

b) 80 euros per cada dia no lectiu o laborable de no presència en el centre, inclòs els dissabtes, que coincideixi amb una sortida de caràcter nacional.

c) 90 euros per cada dia no lectiu o laborable de no presència en el centre, inclòs els dissabtes, que coincideixi amb una sortida de caràcter internacional.

6. Els imports relacionats en l'apartat anterior seran objecte de revaloració anual conforme a l'IPC de l'any anterior.

El divendres 14 de gener es coneixia la dada definitiva de l'IPC per a 2021, situant-se aquest en un 6,5%. Per tant, CCOO sol·licitarà la convocatòria d'una mesa negociadora per a actualitzar aquests valors als següents:

a) 53,25 euros per cada dia lectiu o laborable no lectiu de presència obligatòria en el centre que coincideixi amb la sortida.

b) 85,2 euros per cada dia no lectiu o laborable de no presència en el centre, inclòs els dissabtes, que coincideixi amb una sortida de caràcter nacional.

c) 95,85 euros per cada dia no lectiu o laborable de no presència en el centre, inclòs els dissabtes, que coincideixi amb una sortida de caràcter internacional.