Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 19 d?abril 2024.

Oferta Formativa cursos en línia 2022 Gener-Febrer

17/01/2022.
    Cursos en línia

Oferta Formativa cursos en línia 2022 Gener-Febrer

Dirigits al professorat i personal especialitzat de suport dels centres que imparteixen els ensenyaments regulats en la Llei orgànica 2/2006 de 3 de maig, d'Educació, així com al dels serveis tècnics de suport educatiu en els citats ensenyaments. (docents d'ensenyaments regulats en servei actiu o en excedència per cura de familiars, per violència de gènere o per violència terrorista. Docents en serveis especials, personal especialitzat de suport en els centres d'ensenyament; i persones que no estan en actiu, però estan habilitades per a exercir la docència)

La Federació d'Ensenyament de CCOO ofereix un any més activitats en línia amb reconeixement del INTEF (Institut Nacional de Tecnologies Educatives i de Formació del professorat), a través del conveni subscrit amb el Ministeri d'Educació i Formació Professional (MEFP) en matèria de formació permanent del professorat, baremables en totes les comunitats autònomes per a oposicions, concurs de trasllats i sexennis. Consulta en la Federació d'Ensenyament de la teva província per si cal realitzar tràmits complementaris.

Els cursos estan dirigits al professorat i personal especialitzat dels centres que imparteixen els ensenyaments regulats en la Llei orgànica 2/2006 d'Educació, així com al dels serveis tècnics de suport educatiu en els citats ensenyaments.

• Personal docent en actiu o amb experiència prèvia: s'haurà d'aportar capçalera de nòmina o certificat del centre on es presti servei.
    • Personal que no estigui en actiu, però que estigui habilitat per a l'exercici de la docència, futurs docents, opositors i personal sense experiència prèvia: hauran d'aportar títol de mestre/a, grau o llicenciatura més màster de secundària o CAP. El contingent per a aquestes places és del 15% del total del curs.

Condicions d'homologació:

Per a poder homologar els cursos, el Ministeri d'Educació i Formació Professional requereix que hi hagi 30 alumnes/as com a mínim. En el cas que no es completi aquest número, es podrà retardar la data de celebració fins a aconseguir el contingent o anul·lar l'activitat. En aquest cas, et retornarem l'import de la matrícula, o si és possible i t'interessa un altre curs, podem canviar-lo. El màxim de participants permès és de 50 per curs. No es poden realitzar dos cursos que coincideixin en el temps o en els quals se solapin les dates, ja que el MEFP només reconeixerà un d'ells. Una vegada aconseguit el nombre mínim de persones participants en actiu, es podran assignar places als qui no havent exercit la docència compleixin tots els requisits per a això establerts en el Reial decret 1834/2008 i l'Ordre ECI/3857/2007. Aquestes places no podran superar el 15% del total.

Els certificats definitius dels cursos es remetran per correu electrònic una vegada que el Ministeri d'Educació i FP ens emeti les diligències d'homologació. Segons normativa, té fins a tres mesos per a fer-ho, comptant des de la data de finalització del curs.

Tots els cursos tenen un descompte per a les persones afiliades a la Federació d'Ensenyament de CCOO. Si no ho estàs, pots afiliar-te ara.

Aquesta oferta es completa amb les activitats homologades per les Conselleries d'Educació d'algunes comunitats autònomes. Informa't en la seu de la Federació d'Ensenyament de CCOO de la teva província.

Cursos amb inscripció oberta:

CREACIÓN DE CONTENIDOS DOCENTES CON EXELEARNING - matricula't aquí

GESTIÓN DEL ESTRÉS EN EL AULA - matricula't aquí

REDES SOCIALES PARA DOCENTES - matricula't aquí

KIT DIGITAL DEL DOCENTE (COMPETENCIAS DIGITALES DOCENTES) - matricula't aquí

ELABORACIÓN Y PROGRAMACIÓN DE UNIDADES DIDÁCTICAS DE SECUNDARIA - matricula't aquí