Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 29 de març 2024.

'ARA, ELS SALARIS. PAGUEU MÉS!'

CCOO i UGT convoquen mobilitzacions per a reivindicar la pujada dels salaris

10/12/2021.

URL | Código para insertar

CCOO i UGT convoquen concentracions a Madrid, València i Valladolid dijous que ve, 16 de desembre, per a reivindicar el desbloqueig de la negociació dels convenis i una pujada dels salaris que minimitzi l'impacte de la inflació en el poder adquisitiu dels treballadors i treballadores, afavorint la recuperació econòmica, i en el context del diàleg social per a la derogació de la Reforma Laboral, on la recuperació dels equilibris en la negociació col·lectiva és clau.

La concentració de Madrid serà a les 11.00 enfront de la seu de la Confederació Espanyola d'Organitzacions Empresarials (CEOE), situada al carrer Diego de Lleó, 50, sota el lema “Ara, els salaris. Pagueu més!"

Intervindran, per aquest ordre, la Secretària General de CCOO Madrid, Paloma López; el Secretari General d'UGT-Madrid, Luis Miguel López Reillo; el Secretari General de CCOO, Unai Sord i el Secretari General d'UGT, Pepe Álvarez.

Prèviament, a les 10.30 hores, i en el mateix lloc, mantindran una trobada amb els mitjans de comunicació.