Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 23 d?abril 2024.

Conveni col·lectiu del Patronat Municipal d’Escoles d’Infants de Palma

Resolució del conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball per la qual es disposa la inscripció i dipòsit en el Registre de Convenis Col·lectius de les Illes Balears del Conveni col·lectiu del Patronat Municipal d’Escoles d’Infants de Palma i la seva publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

19/10/2021.
    Conveni col·lectiu del Patronat Municipal d’Escoles d’Infants de Palma

- Es regeix per aquest Conveni col·lectiu tot el personal vinculat al PMEI mitjançant una relació de caràcter laboral, qualsevol qui sigui lamodalitat de contracte.

- Queden expressament exclosos de l'aplicació d'aquest Conveni:

• el personal d'alt càrrec contractat d'acord amb l'article 2.1.a de l'Estatut dels treballadors.
    • les persones que presten serveis com a becàries o en pràctiques complementàries a la formació reglada
    • el personal contractat a l'empara de convenis de col·laboració amb altres entitats públiques
    • el personal de col·laboració social.

- Aquest Conveni té una vigència de 4 anys des que entri en vigor, la qual cosa es produirà quan l'aprovi la Junta de Govern de l'Ajuntamentde Palma, amb independència de la data en què es publiqui al Butlletí Oficial de les Illes Balears

Per seguir llegint clica aquí...